Wednesday 30 May 2012

保良局陳守仁小學 PLK Camoes Tan Siu Lin Primary School - 面試內容

內容全部在Edu-Kingdom.com 搜尋回來...

===============================================

我女話分
4張檯去答問題每答完一題就有一張貼紙其中一張檯的老師是講英文其餘的用廣東話另外要自己睇本英文書等到TV內老師講收拾書本然後離開(用英文講)之後派糖

=====================================================



1.  
story
and then answer worksheet (5 questions)



2.  
4
tasks (2 Eng and 2 Chi) Teacher told him smart kids can get 4 stars. He said
many kids got 3-4 stars.
 



===================================================== 

1.  
佢話聽左個雪人故事, 劃左個雪人咁上下, 講左一輪, 唔知佢講咩.



2.  
四張枱, 答岩左一張有一粒星, 有齊四粒有糖食, 但佢話個個都有四粒星, 我估人人都會比.



3.  
第一張枱有重組句子, 有中文和英文, 中文佢話識, :姊姊和弟弟一起xxx(我唔記得左), 英文佢唔識. 第二張係亂左英文one to nine, 重新排好, 第三張係兩張圖搵不同, 第四難la, 佢話係講英文故事, 我問係咪比張圖佢講, 佢又話唔係, 係比個字佢, 叫佢作英文故事, 我問佢講唔講到, 佢話講到, 我當然唔信佢會講到, 但問左好多次, 佢都話講到, 問問下, 又話係有中文和英文字, 中文講中文故事, 英文講英文故事喎



===================================================== 



1.  
有畫雪人



2.  
有找不同



3.  
tidy up the  numbers



4.  
有讀中文字及句子



5.  
姐姐和媽媽一起唱歌



6.  
有看圖講故事



有睇英文書

No comments:

Post a Comment